Universitat

25N: Contra la violència i la discriminació de les dones

El 25 de novembre, Dia Internacional de l'Eliminació de la Violència contra les Dones, es commemora demà enmig d'una greu crisi sanitària, econòmica i social que pateix tothom, i també els mitjans de comunicació i als i les qui hi treballen. En aquesta situació, la COVID-19 no pot amagar les greus deficiències que persisteixen en el sector del periodisme en matèria d'igualtat ni les violències que es continuen exercint contra les dones periodistes, que han augmentat en aquests temps de pandèmia.

By |2021-02-15T12:04:43+01:0024/11/2020|Comunicats|0 Comments

Conveni de col·laboració entre l’IDEC-UPF amb l’SPC

La Fundació Institut d'Educació Continua (IDEC) de la Universitat Pompeu Fabra (UPF) i el Sindicat de Periodistes de Catalunya / Sindicat de Professionals de la Comunicació (SPC) han firmat un conveni de col·laboració pel qual l'afiliació de l'SPC podrà gaudir d'un descompte del 10% a diversos màsters propis que impartirà aquest centre el curs vinent. Aquest acord ha estat impulsat a partir del Màster Drets Civils, Tecnopolítica i Cultura Digital (béns comuns, democràcia i comunicació a l'era de la informació) del qual ja en parlàvem recentment a la nostra pàgina web.

By |2017-06-28T10:38:16+01:0028/06/2017|Notícies|0 Comments

L’SPC al II Simposi sobre Llibertat de Premsa, a LLeida

El Sindicat de Periodistes de Catalunya / Sindicat de Professionals de la Comunicació (SPC) és una de les organitzacions que participa en el II Simposi sobre Llibertat de Premsa que organitzen la demarcació de Lleida del Col·legi de Periodistes de Catalunya (CPC) i la Universitat de Lleida (UdL). Aquesta segona edició del simposi s'obrirà amb la realització de quatre tallers temàtics, en dos dels quals hi estarà representat el sindicat.

By |2016-05-02T08:31:30+01:0002/05/2016|Notícies|0 Comments

Estudiant, el sindicat també és per a tu

El Sindicat de Periodistes de Catalunya / Sindicat de Professionals de la Comunicació (SPC) ha creat la figura de l'adherit/da per a aquells estudiants dels darrers cursos de periodisme o de Comunicació Audiovisual o qualsevol altra disciplina vinculada a la informació. Si t'interessa saber com funciona, clica en el document.

By |2015-06-16T11:32:57+01:0016/06/2015|Diversos, Documents|Comentaris tancats a Estudiant, el sindicat també és per a tu