Com ja hem manifestat, l’SPC fa una crida als treballadors dels mitjans de comunicació a secundar la vaga general, perquè hi ha raons de sobra, com a sector, per rebutjar la contrareforma laboral del PP i de CiU. Però com ja és tradició, els diaris impresos hauran de fer l’aturada el dia 28 perquè l’endemà, dia de la vaga general, l’efecte es noti als quioscos.

Els treballadors de les versions digitals d’aquests diaris també estan cridats a la vaga el dia 28, per mantenir la unitat d’acció a l’empresa i evitar temptacions de fer-los treballar per treure els diaris en paper.

Per a la resta de professionals dels diaris exclusivament digitals, premsa no diària, ràdios, televisions i agències de notícies, la vaga és el dia 29.