El director de Recursos Humans del Grup Z, Carlos Jiménez, es va dedicar ahir a arrencar els cartells que convocaven avui a una assemblea a El Periódico per tractar la situació que hi ha al grup arran de la darrera decisió de l’empresa. El grup Z ha presentat l’inaplicació del conveni a les seves diverses empreses. El comitè d’empresa del rotatiu havia convocat una assemblea per a avui per tractar aquesta qüestió. L’acció de Carlos Jiménez d’arrencar els cartells informatius de la reunió dels treballadors, ubicats en els mateixos espais on sempre s’havien posat, ha estat rebuda amb indignació pels treballadors.

Jiménez es va incorporar l’any passat a l’equip directiu del grup Z com a director d’Organització i Persones, amb l’objectiu de consolidar les retallades implementades durant l’aplicació de l’Expedient de Regulació d’Ocupació (ERO) el període de vigència del qual vencia aquest any. Davant la decisió de l’empresa de despenjar-se de l’aplicació del conveni, els comitès han convocat assemblees a les diferents empreses. La d’El Periódico es celebrarà avui tot i l’acció de Jiménez de treure els cartells que l’anunciaven.