La Federació de Sindicats de Periodistes mostra la seva solidaritat amb la publicació, els seus treballadors i les famílies de les víctimes de l’atac criminal

La Federació de Sindicats de Periodistes (FeSP) expressa als companys de la revista francesa Charlie Hebdo la nostra màxima solidaritat enfront de l’atemptat criminal de què ha estat objecte aquest matí i que ha provocat la mort de dotze persones. Compartim el vostre dolor i el dels familiars i amics de les víctimes. La FeSP sempre ha estat en contra de tot tipus de terrorisme i encara més en aquest cas, que suposa un greu atac a la llibertat d’expressió i a la convivència democràtica. Avui tots som #je suis charlie.

La FeSP convida a tota la professió i al conjunt de la ciutadania a sumar-se a les concentracions de condemna contra aquest atemptat que s’han convocades en diferents ciutats front la representació diplomàtica francesa, sigui en l’ambaixada a Madrid, o en diferents consolats, a les set de la tarda.

A Barcelona, la convocatòria és davant el consolat de França, a les set de la tarda, concentració a la qual el Sindicat de Periodistes de Catalunya / Sindicat de Professionals de la Comunicació dóna suport.

7 de gener de 2015