El Sindicat de Periodistes de Catalunya / Sindicat de Professionals de la Comunicació s’adhereix a les convocatòries contra el tancament de la radiotelevisió valenciana. En aquest sentit mostra el seu suport a les diferents concentracions que s’han fet ja en el dia d’avui a diversos mitjans i la que hi ha convocada per a demà dijous 7 de novembre per la coordinadora Mitjans en lluita a les set de la tarda a la plaça de Sant Jaume. L’SPC fa una crida al conjunt de la professió per què hi assisteixi així com a la ciutadania en defensa d’uns mitjans públics que compleixin el mandat democràtic d’oferir informació de qualitat. El sindicat denuncia els intents del PP i de les administracions governades per aquest partit per desmuntar el sistema públic d’informació com un element més en la desconstrucció de l’estructura de serveis públics amb l’objectiu de la seva privatització global. La convocatòria ha suscitat un gran rebombori a les xarxes socials, especialment a twitter on el hashtag #bcnambrtvv i #rtvvnoestanca estan recollint un gran suport