Ha fet arribar un missatge de suport als sindicats de la premsa grega i la seva solidaritat als treballadors tancats a la televisió pública

La Federació de Sindicats de Periodistes (FeSP) ha fet arribar aquest matí un missatge de solidaritat als companys dels sindicats de la premsa grega que estan en vaga de 24 hores a tot el país en defensa de la televisió pública grega i en suport dels seus treballadors; tancats des la nit del dia 11 a les instal•lacions de l’ERT.

L’emissora, per voluntat dels seus treballadors va continuar transmetent fins a les 23 hores, quan la policia per ordre del Govern va tallar el senyal en un clar atac al dret a la informació de la ciutadania.

El missatge enviat per la FeSP, expressa:
“Companys grecs, des de la Federació de Sindicats de Periodistes – FeSP (Espanya) us fem arribar tota la nostra solidaritat davant el dur atac que esteu patint a les vostres llibertats i al dret a la informació dels ciutadans grecs.

Us demanem que els feu arribar el nostre suport als periodistes i a la resta de treballadors que des d’anit estan tancats a l’ERT en defensa dels seus llocs de treball i del dret dels grecs a tenir una televisió pública democràtica i de qualitat.

Tot el nostre afecte per la vostra lluita, que és la nostra.
Dardo Gómez
Secretari General de la FeSP ”