La publicació es presentarà en el decurs de la IV Assemblea de la plataforma que es farà aquest dissabte 14 al centre cívic de la Sedeta. L’edició és de 12.000 exemplars on també es farà un homenatge als dibuixats d’El Jueves

Mitjans en Lluita ha convocat per al proper dissabte la seva IV Assemblea General, en la que, segons el comunicat fet públic per la coordinadora, farà balanç de les darreres activitats, definirà objectius i prioritats cara al proper curs i presentarà una publicació especial en la qual denuncia la precarietat de l’ofici, es repassa l’activitat de Mitjans en Lluita i es plantegen les reivindicacions del col·lectiu per recuperar la dignitat de l’ofici i garantir un periodisme de qualitat. La presentació de la publicació, en la qual hi han participat periodistes de tots els àmbits, i de la que se n’han imprès 12.000 exemplars que es distribuiran gratuïtament, es farà durant l’assemblea oberta, que tindrà lloc el proper dissabte, 14 de juny, al centre cívic La Sedeta, de Barcelona, a les 11h del matí. El titular de portada «La precarietat del periodisme des de dins» resumeix l’objectiu de la coordinadora amb aquesta iniciativa que és explicar al conjunt de la societat quina és la situació laboral i professional que hi ha als mitjans. La sessió servirà per organitzar-ne la distribució a les redaccions dels mitjans de comunicació i també a entitats, col·lectius i institucions, així com a les mobilitzacions socials al carrer. Durant l’assemblea també es retrà homenatge als dibuixants d’El Jueves que han decidit deixar la revista en protesta per la censura de l’empresa editora, RBA. Un d’ells és un dels dos dibuixants que han col·laborat amb el diari de Mitjans en Lluita que es presenta aquest dissabte. La sessió tindrà com a epíleg un aperitiu que es farà al mateix centre cívic i amb el qual es pretén pagar les despeses d’impressió que ha generat l’edició de la publicació.