La Federació Europea de Periodistes (FEP) –a la qual pertany la FeSP–, a través del seu Grup d’Experts en Mitjans de comunicació Digitals, ha llançat un qüestionari en línia amb la finalitat de fer un estudi de quins són les condicions de treball dels informadors que exerceixen les seves tasques en aquests mitjans de comunicació. Un dels objectius d’aquest treball és obtenir conclusions per aproximar les polítiques d’acció dels sindicats de la FEP a aquest àmbit laboral.

L’enquesta, que va dirigida a tots els informadors europeus, aquesta formulada en anglès, alemany i francès; el període de recepció de respostes està obert fins al proper 12 d’octubre. Respondre-la requereix menys de cinc minuts; i es pot fer en aquest enllaç.