L’Ajuntament de Badalona ha aprovat, amb el suport de CiU, el pressupost per al 2012 que contempla una retallada per a Badalona Comunicació d’un 27%. Això comportarà l’acomiadament de 20 persones. Segons els pressupostos aprovats, l’aportació econòmica a Badalona Comunicació és de 2 milions d’euros anual i la continuïtat de 45 treballadors, dels 66 que hi treballen, fins al 2015.

El comitè d’empresa afirma que aquest ha estat un acord polític i que l’Ajuntament fa temps que no seu a negociar amb els treballadors. També ha confirmat que la gerència de Badalona Comunicació va vetar la realització d’un programa especial per informar en directe sobre l’aprovació dels pressupostos.

Recordem que l’alcalde de Badalona, Xavier Garcia Albiol, va presentar un pla inicial que preveia retallar el pressupost en un 45% i que suposava l’acomiadament de 40 persones.

Segueix la reivindicació dels treballadors a en defensa del mitjans públics, Jo també sóc Rcb, Tvb, Bétulo, a les xarxes socials: Facebook i a Twitter.